Gyakran ismételt kérdések

Mi a teendő, ha el szeretne állni a váráslástól?

Ha magánszemélyként vásárol, a jogszabály alapján 14 napja van az elállási jogát gyakroloni. A visszaküldés menetéről itt tájékozódhat részletesen.


A jelenleg hatályos jogszabályok értelmében a céges vásárlóinkat nem illeti meg a 14 napos elállási jog.

Mi a teendő, ha sérült/hibás a termék?

Arra kérjük, vegye fel a kapcsolatot Velünk és megtesszük a szükséges lépéseket az ügy kivizsgálása érdekében.

 

Szeretné, hogy forgalmazzuk termékeit?

Mindenre nyitottak vagyunk, ha tudunk azonosulni a termékkörrel, akkor szívesen forgalmazzuk a terméket. Kérjük Önt, írjon az info@sztreccsfolia-11.hu címre.

 

Mi a teendő, ha szeretné törölni a megrendeléseit?

A rendelési azonosító feltüntetésével, az info@sztreccsfolia-11.hu e-mailre jelezze a törlési igényét.

 

Mi a teendő, ha egy termék hiányzik a megrendelésből?

Az észrevételét kérjük jelezze e-mailben a rendelési azonosító feltüntetésével az info@sztreccsfolia-11.hu címre.

 

Mi történik, ha a rendelés kiszállításánál nem vették át a csomagot?

Az általunk szerződött futárszolgálat két alkalommal kísérli meg a csomag átadását.
Ha ez nem történik meg, a csomag visszakerül a raktárba.

Ha a csomagfeladást követően a megrendelő megtagadja a csomagátvételt, akkor a legközelebbi rendeléskor csak előre fizetés után vállaljuk a rendelés teljesítését!

 

Utánvétes rendelés esetén:

A megrendelő rendelése stornózásra kerül.

Ezt követően új díjbekérő kerül kiállításra, amelyben a következő költségek kerülnek kiszállításra az adott megrendeléssel kapcsolatban:

Szállítás + Utánvétkezelés + Visszakézbesítés + Csomag összekészítés

 

Előre kifizetett rendelés esetén:

Visszaérkezett rendelés esetén, felvesszük a vásárlóval a kapcsolatot a rendelésével kapcsolatban.

 

1. Újraküldés választása esetén

Ezt követően új díjbekérő kerül kiállításra, amelyben a következő költségek kerülnek kiszámlázásra a az adott megrendeléssel kapcsolatban:

Visszakézbesítés + Szállítás

Ezt követően tudjuk újra kiküldeni a rendelést.

 

2. Visszautasítás választása esetén

A megrendelő rendelése stornózásra kerül.

Ezt követően új számla kerül kiállításra, amelyben a következő költségek kerülnek kiszámlázásra az adott megrendeléssel kapcsolatban:

Szállítás + Visszakézbesítés + Csomag összekészítés

A megrendelés összegéből kompenzálva kiállítjuk az új számlát és 8 munkanapon belül visszaküldjük a maradék összeget.

Amennyiben az új számla összege magasabb, mint a megrendelés teljes összege, díjbekérő kerül kiállításra a tartozásról.

 

Nagy mennyiségű rendelés esetén igénybe vehető kedvezmény?

Kérjük ilyen esetben vegye fel velünk a kapcsolatot az info@sztreccsfolia-11.hu címen.

 

Minden további kérdés esetén kérjük keressen minket az info@sztreccsfolia-11.hu címen.