- Irodai papíráru [27]
- Csomagoló fóliák és tartozékok [51]
- Levélbontók [65]
- Csomagoló tasakok, táskák [53]
- Ajándék csomagolók, díszzacskók [29]
- Dobozok és térkitöltő anyagok [19]
- Tárolódobozok, ládák és kosarak [98]
- Csomagolópapírok [19]
- Univerzális kések [23]
- Zsinegek [17]
- Mérlegek és kiegészítőik [6]
- Csomagzáró gépek [16]
- Gumigyűrűk [27]
- Papírzacskók [45]
- Csomagológépek és tartozékok [4]
- Postázó tasakok [8]
- Postázó dobozok és hengerek [4]
- Légpárnás borítékok [79]
Személyes átvétel lehetősége
Személyes átvétel a telephelyünkön INGYENES. Ügyfélszolgálatunkon, nyitvatartási időben tudja átvenni a megrendelését. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a rendelése feldolgozása munkaidőben, érkezési sorrendben történik (továbbá az ügyfélszolgálat és a raktár pillanatnyi kapacitásától függ), melynek folyamatáról, levél sorozatban tájékoztatjuk. Kérjük, hogy csak akkor induljon el hozzánk a megrendelt termékért, amikor annak átvételének lehetőségéről levélben értesítést küldünk! Megértését köszönjük. Üzletünkben lehetőség van készpénzes és bankkártyás fizetésre is. Amennyiben bankkártyával szeretne fizetni, kérjük, a számla kiállítása előtt azt jelezze kollégánknak. Amennyiben Ön ezt a lehetőséget választja, kérjük, az értesítésétől számított 10 munkanapon belül szíveskedjen megrendelését átvenni. Felhívjuk a figyelmét, hogy a telephelyünk (lásd a térképet!) tömegközlekedéssel rosszul megközelíthető helyen található. Ezért mindenkinek azt javasoljuk, hogy amennyiben lehetősége van rá, az áru átvétel egyéb módját válassza, vagy az áruért gépkocsival érkezzen!