- Csomagoló fóliák és tartozékok [46]
- Nyomtató- és másolópapírok [38]
- Ragasztószalagok [9]
- Levélbontók [52]
- Csomagoló tasakok, táskák [60]
- Ajándék csomagolók, díszzacskók [30]
- Dobozok és térkitöltő anyagok [17]
- Tárolódobozok, ládák és kosarak [104]
- Csomagolópapírok [21]
- Univerzális kések [20]
- Zsinegek [17]
- Mérlegek és kiegészítőik [5]
- Csomagzáró gépek [16]
- Gumigyűrűk [25]
- Papírzacskók [43]
- Csomagológépek és tartozékok [4]
- Postázó tasakok [9]
- Postázó dobozok és hengerek [4]
- Légpárnás borítékok [95]
Megrendelés folyamata
TISZTELT ÜGYFELÜNK!
AZ ALÁBBIAKBAN SZERETNÉNK TÁJÉKOZTATNI A MEGRENDELÉS FOLYAMATÁRÓL ÉS ANNAK FELDOLGOZÁSÁRÓL!
|
1. Automatikus rendelés visszaigazolás
Rendelés leadása után pár perccel kapni fog egy levelet, melyet egy számítógép küld ki automatikusan a rendelés beérkezésekor. Ha ez az email nem érkezik meg, kérjük, ellenőrizze, hogy helyesen adta-e meg az e-mail címét (ha hibát észlel, jelezze felénk a bestoffice@bestoffice.hu címen),
valamint ellenőrizze a spam / kuka / frissítések / promóciók mappákat is!
Rendelése folyamatáról e-mail-ben fogjuk tájékoztatni, ezért fontos, hogy ez az email kézbesüljön Önhöz!
|
|
|
2. Ügyfélszolgálatunk a rendelése előkészítését megkezdte
Kollégánk akkor küldi el ezt a levelet, amikor személyesen is megkezdte a rendelése feldolgozását. Ezután átnézi a rendelés adatait, majd a rendelt termékek listáját átadja raktárunknak összekészítésre. Ha kollégánk bármilyen hiányosságot, vagy kérdéses adatot talál a megrendelésben, felveszi Önnel a kapcsolatot.
|
|
|
3. Raktárunk a rendelés összekészítését végzi
Ezt a levelet akkor küldi el raktárunk, mikor megkezdték a termékek összekészítését és csomagolását. Hamarosan megkapja a következő levelünket is. |
|
|
4. Megrendelése személyesen átvehető vagy Megrendelését átadtuk a kiválasztott futárszolgálatnak
Futárszolgálat átlali szállítást kért? |
|
|
5. Kérjük, értékelje szolgáltatásunkat
A rendelése kézhezvétele után egy levélben megkérjük Önt, hogy értékelje szolgáltatásunkat. |